Kort nieuws

dinsdag 5 februari 2019

Centrop Sales beurs, een begrip

Ze zeggen wel eens Time flies when your are having fun ...
Maar waarom nou weer zo’n Engelse ‘slogan’, er zijn toch genoeg Nederlandse manieren om uit te leggen hoe geweldig het fenomeen CENTROP Sales is? Hier is het toegestaan, het is namelijk een ‘marketing tool’. Want hoe leuk is het niet om twee keer per jaar je nieuwste en mooiste spullen aan je (potentiële) klanten te mogen laten zien. Het plezier en de hoog gespannen verwachtingen spatten ervan af bij de standhouders, er is goed over nagedacht om de boodschap die het product omringt zo scherp mogelijk over te brengen. En als er dan ook nog een primeur is, dan zijn er al een aantal ‘teasers’ (sorry, weer één) naar de belangstellenden gestuurd.
Alles wordt echter moeilijk als de randvoorwaarden voor een aantrekkelijke beurs ontbreken: de verzorging en de aankleding moeten 100% in orde zijn. En juist hier heeft het CENTROP enorme slagen gemaakt. Er is wat afgeëxperimenteerd en geëvalueerd de laatste 15 jaar, maar juist de laatste jaren lijkt alles op zijn plaats te zijn gevallen. Zijn we een mini Opti, Silmo of Mido? Ook deze drie giganten verschillen sterk van elkaar, dus de CENTROP Sales in combinatie met de Hall of Frames is gewoon zichzelf: alle opticiens zijn welkom in een mooie, zakelijke omgeving met fijne catering en hier en daar het nodige entertainment op de manier die wij in Nederland fijn vinden, gewoon ‘gezellig’.

Archief